Jonas Berggren utsedd till ansvarig för Com Hems kundservice

14 mars, 2017

Jonas Berggren har börjat som chef för Com Hems kundservice. Jonas kommer att ansvara för driften av Com Hems kundservicecenter i Härnösand, Örnsköldsvik och Sundsvall med totalt cirka 450 medarbetare. 

Jonas kommer närmast från Teleperformance där han har arbetat sedan 2010 och under de tre senaste åren som VD i Norden. Han har tidigare även varit ansvarig för kundservice på TeliaSonera.

”Jag hoppas att mina erfarenheter från ett globalt företag där man också jobbar aktivt med kundnöjdhet kan komma till nytta i Com Hems ambition om att ha branschens nöjdaste kunder,” säger Jonas Berggren.

Jonas började sin tjänst den 1 mars 2017 och efterträder Linda Påhlsson som i september valde att sluta på Com Hem för att ta sig an nya utmaningar utanför företaget.

För ytterligare information, kontakta:

Fredrik Hallstan, Presschef
Tel: 0761 15 38 30
press@comhem.com